Eyewear Summit

“Μυστικός” πελάτης

Οι τρόποι προσέγγισης του καταναλωτή είναι γνωστοί αλλά η διατήρησή τους είναι μια άλλη ιστορία. Στο Εyewear Summit εξετάζουμε τον τρόπο με τον οποίο τα καταστήματα οπτικών πρέπει να κοιτάξουν εσωτερικά και να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο η οργάνωσή τους μπορεί να χρησιμοποιήσει τα μηνύματα και τα δεδομένα των πελατών τους για να ανακαλύψουν τον εαυτό τους. Μπορείτε να διαβάζετε για τις τάσεις, αλλά το κατάστημά σας είναι έτοιμο για αυτές; Πάρτε μέρος σε ένα ταξίδι εξερεύνησης και αυτογνωσίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Με τη συμμετοχή σας στο Eyewear Summit κι εφόσον το επιθυμείτε θα λάβετε εξειδικευμένη πληροφόρηση και αξιολόγηση των παρεχομένων υπηρεσιών του καταστήματός σας. Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης θα σας δωθεί κατά την διάρκεια του σεμιναρίου μαζί με προτάσεις βελτίωσης για κάθε κριτήριο σε κλειστό φάκελο. Η διαδικασία αξιολόγησης έχει ως εξής: Ένας εκπαιδευμένος ‘μυστικός’ πελάτης θα επισκεφθεί το κατάστημά σας και θα διενεργήσει αξιολόγηση στα παρακάτω κριτήρια. Κριτήρια Αξιολόγησης:
  • Βιτρίνα
  • Εξωτερικός χώρος
  • Είσοδος
  • Υποδοχή
  • Διάγνωση αναγκών
  • Προτάσεις προϊόντων
  • Αποτελεσματικότητα πώλησης
  • Χτισιμο σχέσης
  • Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • Οσμή/καθαριότητα
  • Κατάσταση προϊόντων
  • Συμπληρωματική πώληση
  • Αποχαιρετισμός
  • Follow Up